16 października 2015

Amerykańskie miasteczko

Akcja powieści ,,Nie odstępuj ode mnie" Elizabeth Strout ma miejsce w niewielkim miasteczku w Stanach Zjednoczonych - w West Anett. Przyjeżdża tam nowy pastor, Tyler Caskey, razem ze swoją żoną. Później traci żonę, zostaje z dwójką dzieci i nie może sobie poradzić z tą sytuacją.
Ogólnie, jest to bardzo ładna książka. Porusza wiele kwestii z życia codziennego. Jednak ciężko się ją czyta (przynajmniej ja miałam taki problem). Momentami nudna, długie wywody filozoficzne, ale dialogi były ciekawsze ;) Denerwowała mnie postać Tylera i jednej z jego córek. Dopiero na końcu ich zachowanie przestało mnie irytować. Myślę, że nie każdy będzie w stanie przeczytać tę książkę. Jeżeli ktoś jest wytrwały i dość ambitny, to jak najbardziej może po nią sięgnąć.
6/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz