24 lipca 2015

Przeciwieństwa się przyciągają

Babi to jedna z najlepszych uczennic w prywatnej szkole. Zawsze grzeczna, spokojna. Natomiast Step jest chuliganem, bierze udział w bójkach, awanturuje się. Gdy tych dwoje się spotyka, zakochują się w sobie. Jest to piękna miłość, ale z wieloma problemami..
Bardzo spodobał mi się styl Federica Mocci. Niby troszkę chaotyczny, co szczególnie odczuwa się na początku, ale lekki i przyjemny. Książkę szybko się czyta, a wręcz pochłania. Historia na pewno nie jest przesłodzona. Końcówka poruszająca, myślę, że osoby o miękkim sercu się popłaczą. Zachęcam do przeczytania książki "Trzy metry nad niebem" :)
10/10

okładka

2 komentarze:

  1. Obejrzałem ten film w telewizji i choć zdaje sobie sprawę, jak bardzo wersja filmowa różni się od książki, to jednak zniechęciła mnie ta ekranizacja. Nie była dobrym odzwierciedleniem prawdy i prawdziwego życia, ale nie posiadała w sobie też cech tych przesączonych słodkością i urokiem dramatów hollywoodzkich. Jak dla mnie film był przez większość czasu nijaki. Ale po takim pozytywnym opisie, jaki zamieściłaś Olu, chyba odważę się sięgnąć po książkę. Mam nadzieję, że się nie zawiodę. Już wyczekuję Twojej recenzji ''Bóg nigdy nie mruga''. Połamania pióra (Powodzenia)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że spodoba Ci się ta książka :) Chętnie dowiem się później Twojej opinii, a recenzja - niedługo.. chyba ;)

    OdpowiedzUsuń